top of page
De start

Na de aanmelding

De start

Telefonisch contact

Intaketeam

Intakegesprek

Toestemmingsverklaring

De start

Wat gebeurt er na een aanmelding?

Zodra wij de aanmelding hebben ontvangen gaan wij aan het werk om ervoor te zorgen dat de vraag op de juiste plek terecht komt.

 

Daarom nemen we altijd eerst telefonisch contact op.

Tijdens dit gesprek proberen we duidelijk te krijgen naar welke hulp gezocht wordt.

 

Als we dat duidelijk hebben bespreken we de vraag in het intaketeam. In het intaketeam bepalen we wie de intake het beste kan doen. We doen dit om ervoor te zorgen dat de intake gedaan wordt door iemand die uiteindelijk ook betrokken zal zijn bij de zorg.

 

Na het overleg met het intaketeam bellen wij terug en plannen we een intakegesprek. Ook vertellen we dan wie tijdens de intake aanwezig moeten zijn. Het intakegesprek duurt ongeveer een uur. Vanuit Sterk sluiten er meestal twee mensen aan. Twee mensen horen immers meer dan een! 

 

Aan het einde van het intakegesprek vertellen we hoe het traject er verder uit zal gaan zien. Ook vullen we dan een toestemmingsverklaring in. In deze toestemmingsverklaring staat met wie wij contact mogen opnemen. Dit is belangrijk voor ons om goed te kunnen samenwerken.

Handboek

AANMELDING

TELEFONISCHE
KLACHTEN-ANALYSE

INTAKETEAM

TELEFONISCHE
TERUG-KOPPELING

INTAKE

START ZORG

Aanmeldformulier

Datum
Dag
Maand
Jaar
De aanmelder is
De cliënt zelf
De wettelijk gezagsdrager
Anders, namelijk
bottom of page